Támogatások listázó
Általános információk
Ügyfélszolgálati elérhetőségek
A Magyar Államkincstár (továbbiakban: Kincstár) és a Kormányhivatalok mezőgazdasági és vidékfejlesztési ügyfélszolgálatainak elérhetőségei ITT találhatóak.
Tájékoztatásról általánosságban
A telefonon történő megkeresés esetében kérjük, hogy a hatékony és gyors tájékoztatás érdekében, amennyiben rendelkezik támogatási azonosítóval (korábbi nevén ügyfélazonosító vagy regisztrációs szám), minden esetben készítse elő!
Kérdéseit felteheti írásban az mv.ugyfelszolgalat@allamkincstar.gov.hu email címen, amelyre a kérdés típusától függően 5 napon belül ügyfélszolgálatunk választ küld. Előfordulhat, hogy a megkeresés megválaszolása további belső egyeztetés, vagy az Agrárminisztérium állásfoglalása okán hosszabb időt vesz igénybe.
Figyelmébe ajánljuk a www.mvh.allamkincstar.gov.hu oldalunkon megtalálható szolgáltatásunkat, mely segítségével kérdéseit a nap 24 órájában felteheti a Kérdés-Válasz menüpont, Kérdéseim almenüpontban. A felület használatához tartozó felhasználói kézikönyvet ITT találja.
Továbbá tájékoztatjuk, hogy a Közös Agrárpolitikához kapcsolódó, valamint az Egységes kérelem intézkedéseivel kapcsolatos információk elérhetőek honlapunkon az Elektronikus ügyintézés menüpont Ügyfél-tájékoztatási rendszer alkalmazásban, ahol a folyamatban lévő kérelmek aktuális státuszát naprakészen nyomon követheti.
Call Center leterheltség
Közös Agrárpolitika
A 2023-2027 közötti időszakra vonatkozó, magyar Közös Agrárpolitika Stratégiai Tervvel összefüggő információk a https://kap.gov.hu/ oldalon érhetőek el.
Egységes Fejlesztéspolitikai Ügyfélszolgálat
A Vidékfejlesztési Program, valamint a Magyar Halgazdálkodási Operatív Program vonatkozásában megjelenő információk az alábbi elérhetőségeken találhatóak:
- VP: https://www.palyazat.gov.hu/programok/videkfejlesztesi-program
- MAHOP: https://www.palyazat.gov.hu/programok/szechenyi-2020/mahop
Elérhetőség: https://www.palyazat.gov.hu/kapcsolat
Meghatalmazott útján történő tájékoztatás/ügyintézés
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a részletes tájékoztatás – személyesen, telefonon és írásban egyaránt – kizárólag a kedvezményezettnek vagy állandó meghatalmazottjának/törvényes képviselőjének adható.
Állandó meghatalmazott:
- csak akkor járhat el, amennyiben saját maga is már rendelkezik támogatási azonosítóval, valamint megadja az általa képviselt meghatalmazó támogatási azonosítóját is,
- továbbá csak azokban a jogcímekben/intézkedésekben járhat el, amelyekre a képviseleti joga kiterjed.
Az eljáró ügyfélszolgálati ügyintéző csak akkor adhat az állandó meghatalmazott részére tájékoztatást, ha az előzőekben felsorolt feltételek fennállásáról a Kedvezményezetti Nyilvántartási Rendszer rögzített adatai alapján meggyőződött.
Amennyiben a Kincstár ügyfélszolgálatán a kedvezményezett eseti meghatalmazottja jelenik meg személyesen, közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt eseti meghatalmazás bemutatása szükséges.
Amennyiben a kedvezményezett nevében eljáró meghatalmazott nem tudja felmutatni a két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást, részére kizárólag általános tájékoztatás adatható.
Eseti meghatalmazás telefonos megkeresés esetén nem alkalmazható.