Megjelenés: 2021.11.17. 10:27 Utolsó módosítás: 2021.11.17. 10:27

Ügyfélszolgálat

Tájékoztatásról általánosságban

A telefonon történő megkeresés esetében kérjük, hogy a hatékony és gyors tájékoztatás érdekében, amennyiben rendelkezik ügyfél-azonosító számmal, minden esetben készítse elő!

  • Kérdéseit felteheti írásban az mv.ugyfelszolgalat@allamkincstar.gov.hu email címen, amelyre a kérdés típusától függően 5 napon belül ügyfélszolgálatunk választ küld. Amennyiben a megkeresés megválaszolása további belső egyeztetés, vagy az Agrárminisztérium állásfoglalása okán hosszabb időt vesz igénybe, abban az esetben erről írásban értesítjük a megkeresőt.  
  • Figyelmébe ajánljuk a www.mvh.allamkincstar.gov.hu oldalunkon megtalálható szolgáltatásunkat, mely segítségével kérdéseit a nap 24 órájában felteheti a Kérdés-Válasz menüpont, Kérdéseim almenüpontban. A felület használatához tartozó felhasználói kézikönyvet ezen a linken találja.
  • Továbbá tájékoztatjuk, hogy az összes Vidékfejlesztési Programhoz (VP) kapcsolódó intézkedés, valamint az Egységes kérelem jogcímeivel kapcsolatos információk elérhetőek honlapunkon az Elektronikus ügyintézés menüpont Ügyfél-tájékoztatási rendszer alkalmazásban, ahol a folyamatban lévő kérelmek aktuális státuszát naprakészen nyomon követheti.

 

Meghatalmazott útján történő tájékoztatás/ügyintézés

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a részletes tájékoztatás – személyesen, telefonon és írásban egyaránt – kizárólag az ügyfélnek vagy az ügyfél állandó meghatalmazottjának/törvényes képviselőjének adható.

Állandó meghatalmazott:

  • csak akkor járhat el, amennyiben saját maga is már rendelkezik ügyfél-azonosítóval, valamint megadja az általa képviselt ügyfél ügyfél-azonosítóját is,
  • továbbá csak azokban a jogcímekben/intézkedésekben járhat el, amelyekre a képviseleti joga kiterjed.

Az eljáró ügyfélszolgálati ügyintéző csak akkor adhat az állandó meghatalmazott részére tájékoztatást, ha az előzőekben felsorolt feltételek fennállásáról az ügyfél-nyilvántartási rendszer rögzített adatai alapján meggyőződött.

Amennyiben a Kincstár ügyfélszolgálatán az ügyfél eseti meghatalmazottja jelenik meg személyesen, közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt eseti meghatalmazás bemutatása szükséges.

Amennyiben az ügyfél nevében eljáró meghatalmazott nem tudja felmutatni a két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást, részére kizárólag általános tájékoztatás adatható.

Eseti meghatalmazás telefonos megkeresés esetén nem alkalmazható.

 

Széchenyi 2020 tudnivalók

A Vidékfejlesztési Program (VP) valamint a Magyar Halgazdálkodási Operatív Program (MAHOP) keretében meghirdetésre kerülő pályázati felhívások tekintetében az Irányító Hatóság az Agrárminisztérium Vidékfejlesztésért Felelős Államtitkársága, a Kincstár pedig közreműködő szervként jár el. A VP és a MAHOP pályázati felhívásai a Széchényi 2020 honlapján kerülnek kihirdetésre, amelyeket a következő elérhetőségeken találja:

VP: https://www.palyazat.gov.hu/doc/4523

MAHOP: https://www.palyazat.gov.hu/magyar-halgazdlkodsi-operatv-program-mahop

Az ügyfelek a Széchényi 2020 honlapján is információt kaphatnak a meghirdetésre került pályázati felhívásokról, a benyújtással kapcsolatos teendőkről a következő elérhetőségek valamelyikén: