Kiválasztott jogcím: Agrárkárenyhítés

Az ügyfélkapun benyújtott kárbejelentésemből kimarad egy terület. Tudom módosítani?

Az ügyfélkapun benyújtott kárbejelentésemből kimarad egy terület. Tudom módosítani?

A szerkesztés alatt lévő, ügyfélkapun még be nem adott kárbejelentésemből kimarad egy terület. Tudom módosítani?

A szerkesztés alatt lévő, ügyfélkapun még be nem adott kárbejelentésemből kimarad egy terület. Tudom módosítani?

A megszemélyesített területeim az előző évi egységes kérelem alapján jelennek meg, holott a következő kárenyhítési év vonatkozásában a vetésszerkezetben változás következett be. Hogyan tudom módosítani a hasznosítást?

A megszemélyesített területeim az előző évi egységes kérelem alapján jelennek meg, holott a következő kárenyhítési év vonatkozásában a vetésszerkezetben változás következett be. Hogyan tudom módosítani a hasznosítást?

Ha egy területen egymást követően több káresemény történt (15 napos bejelentési időszakon belül), akkor hogy tudom bejelenteni az összes káreseményt?

Ha egy területen egymást követően több káresemény történt (15 napos bejelentési időszakon belül), akkor hogy tudom bejelenteni az összes káreseményt?

Nem tudom megadni a károsodott terület nagyságát, miért?

Nem tudom megadni a károsodott terület nagyságát, miért?

Miért nem tudok erdőterületre kárbejelentést tenni?

Miért nem tudok egyéb, pl. vadkár bejelentést tenni?

A káresemény bekövetkezését követően mennyi időn belül lehet a kárbejelentést megtenni?

Még nem vagyok kockázatközösségi tag, tudok kárbejelentést tenni?

Még nem vagyok kockázatközösségi tag, tudok kárbejelentést tenni?

Hogyan tudom a területemen bekövetkezett kárt bejelenteni?

Milyen jogszabályok rendelkeznek a kárbejelentésről, a kárenyhítő juttatásról és a biztosítási díjtámogatásról?

Hogyan tudom megnézni az ügyfélkapun benyújtott kérelmeimet?

Hogyan tudom megnézni az ügyfélkapun benyújtott kérelmeimet?

A portálon feltett kérdésére nem kaptam választ, pedig többször is néztem az ügyfélkapus tárhelyemet és az e-mail címemet is. Küldjem be újra a kérdésemet?

A portálon feltett kérdésére nem kaptam választ, pedig többször is néztem az ügyfélkapus tárhelyemet és az e-mail címemet is. Küldjem be újra a kérdésemet?

Mit tegyek, ha nem jelenik meg a kérelem adata, annak ellenére, hogy Mozilla Firefox böngészőt használok?

Mit tegyek, ha nem jelenik meg a kérelem adata, annak ellenére, hogy Mozilla Firefox böngészőt használok?

Folyamatosan próbálkozok belépni az Ügyfélkapun, de végül letilt, nem enged belépni. Mi lehet a probléma?