Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat
Tájékoztatásról általánosságban
A telefonon történő megkeresés esetében kérjük, hogy a hatékony és gyors tájékoztatás érdekében, amennyiben rendelkezik ügyfél-azonosító számmal, minden esetben készítse elő!
- Kérdéseit felteheti írásban az mv.ugyfelszolgalat@allamkincstar.gov.hu email címen, amelyre a kérdés típusától függően 5 napon belül ügyfélszolgálatunk választ küld. Amennyiben a megkeresés megválaszolása további belső egyeztetés, vagy az Agrárminisztérium állásfoglalása okán hosszabb időt vesz igénybe, abban az esetben erről írásban értesítjük a megkeresőt.
- Figyelmébe ajánljuk a www.mvh.allamkincstar.gov.hu oldalunkon megtalálható szolgáltatásunkat, mely segítségével kérdéseit a nap 24 órájában felteheti a Kérdés-Válasz menüpont, Kérdéseim almenüpontban. A felület használatához tartozó felhasználói kézikönyvet ezen a linken találja.
- Továbbá tájékoztatjuk, hogy az összes Vidékfejlesztési Programhoz (VP) kapcsolódó intézkedés, valamint az Egységes kérelem jogcímeivel kapcsolatos információk elérhetőek honlapunkon az Elektronikus ügyintézés menüpont Ügyfél-tájékoztatási rendszer alkalmazásban, ahol a folyamatban lévő kérelmek aktuális státuszát naprakészen nyomon követheti.
Meghatalmazott útján történő tájékoztatás/ügyintézés
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a részletes tájékoztatás – személyesen, telefonon és írásban egyaránt – kizárólag az ügyfélnek vagy az ügyfél állandó meghatalmazottjának/törvényes képviselőjének adható.
Állandó meghatalmazott:
- csak akkor járhat el, amennyiben saját maga is már rendelkezik ügyfél-azonosítóval, valamint megadja az általa képviselt ügyfél ügyfél-azonosítóját is,
- továbbá csak azokban a jogcímekben/intézkedésekben járhat el, amelyekre a képviseleti joga kiterjed.
Az eljáró ügyfélszolgálati ügyintéző csak akkor adhat az állandó meghatalmazott részére tájékoztatást, ha az előzőekben felsorolt feltételek fennállásáról az ügyfél-nyilvántartási rendszer rögzített adatai alapján meggyőződött.
Amennyiben a Kincstár ügyfélszolgálatán az ügyfél eseti meghatalmazottja jelenik meg személyesen, közokiratba vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt eseti meghatalmazás bemutatása szükséges.
Amennyiben az ügyfél nevében eljáró meghatalmazott nem tudja felmutatni a két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást, részére kizárólag általános tájékoztatás adatható.
Eseti meghatalmazás telefonos megkeresés esetén nem alkalmazható.
Széchenyi 2020 tudnivalók
A Vidékfejlesztési Program (VP) valamint a Magyar Halgazdálkodási Operatív Program (MAHOP) keretében meghirdetésre kerülő pályázati felhívások tekintetében az Irányító Hatóság az Agrárminisztérium Vidékfejlesztésért Felelős Államtitkársága, a Kincstár pedig közreműködő szervként jár el. A VP és a MAHOP pályázati felhívásai a Széchényi 2020 honlapján kerülnek kihirdetésre, amelyeket a következő elérhetőségeken találja:
VP: https://www.palyazat.gov.hu/doc/4523
MAHOP: https://www.palyazat.gov.hu/magyar-halgazdlkodsi-operatv-program-mahop
Az ügyfelek a Széchényi 2020 honlapján is információt kaphatnak a meghirdetésre került pályázati felhívásokról, a benyújtással kapcsolatos teendőkről a következő elérhetőségek valamelyikén:
- Telefonos ügyfélszolgálat - https://www.palyazat.gov.hu/telefonos_ugyfelszolgalat
- Személyes ügyfélszolgálat - https://www.palyazat.gov.hu/eugyfelszolgalat2
- E-ügyfélszolgálat - https://www.palyazat.gov.hu/eugyfelszolgalat